Halil ERYILMAZ
Adı Soyadı
Halil ERYILMAZ
Ünvanı/Görevi
Mali İşler ve Satın Alma
E-Posta
halileryilmaz@erciyes.edu.tr
Telefon
+90 352 207 66 66 - (13257)
Görev Tanımı

1.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünden ve Döner Sermaye Saymanlığından gelen yazışmalar .doğrultusunda mali işlerin takip edilmesi, ödeme evraklarının hazırlamak ve sonuçlandırmak.

2.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünden istenen birim yıllık bütçesinin her yıl için hazırlanması ve ilgili birime teslim etmek,

3.Satın alma şekline göre yazışmaları yapmak (Yaklaşık maliyet, piyasa araştırma, mal muayene kabul, hizmet işleri kabul, ihale onay ve ödeme emri, tekliflerin alınması ve satın alma onay belgesinin hazırlanması), Piyasa Araştırma Tutanağını hazırlamak, kontrol ve onay almak,

4.Onay belgesi, yaklaşık maliyet cetveli ve ek belgeleri düzenlemek,

5.Satın alma ile ilgili komisyon kararlarını hazırlamak,

6.Yürüttüğü faaliyetlere ilişkin kurum içi ve kurum dışı yazışmaları hazırlamak Merkez Müdürünün onayına sunmak,

7.Kamu İhale Kanunu uyarınca Tüketime Yönelik Mal ve Malzeme Alımları, Hizmet Alımları, Onarım Giderleri ile Gayrimenkul Mal Bakım ve Onarım Giderleri tertiplerinden gerekli her türlü mal ve hizmetin satın alınması ve mevcut makine ve teçhizatın bakım ve onarımlarının yaptırılması ile ilgili evrakları hazırlamak,

8.Eğitimlerde kullanılması gerekli araç-gereç, cihaz, makine ve teçhizatı Merkez bütçesi dâhilinde satın alma işlemleri ile ilgili evrakları hazırlamak, alınan demirbaşların Taşınır Kayıt yetkilisine bildirilmesi işlemleri yapmak,

9.Birim ile ilgili her türlü evrakı standart dosya düzenine göre dosyalamak ve arşive kaldırmak,

10.Yürüttüğü faaliyetlere ilişkin talep ve sorunlarını Merkez Müdürüne iletmek,

11.Merkezin etik kurallarına uymak, iç kontrol faaliyetlerini desteklemek,

12.Merkezin varlıkları ve kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak, savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek,

13.Bağlı olduğu üst yönetici/yöneticiler tarafından verilen ve mevzuattaki değişikliklerle ilgili yeni görev ve sorumlulukların yerine getirilmesini sağlamak

14.Merkez personelinin izin /görev/ rapor dönüşü göreve başlama tarihlerini takip etmek ve hazırlamak,

14.Merkezde çalışan sürekli işçilerin maaş hesaplarının yapılarak evraklarının hazırlanması,

16.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünden ve Döner Sermaye Saymanlığından gelen yazışmalar doğrultusunda mali işlerin takip etmek,

17.Merkez bünyesinde yapılacak her türlü harcamaların evrakını hazırlayıp, Döner Sermaye Saymanlığına ödenmek üzere iletmek ve takip etmek,

18.Her yılın Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünden istenen birim yıllık bütçesinin hazırlanması için gelir-gider kayıtlarına ait tabloların tutulması ve satın alma sorumlusuna teslim etmek,

19.Her mali yılın başında verilen bütçe doğrultusunda hareket etmek,

20.Eğitim öğretim yılı içerisinde Döner Sermaye Gelirlerinden elde edilen gelirlerin dağıtılması işlemlerinin takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlamak,

21.Birim borçlarının takip edilmesi ve bütçeden ödenmesi, (Telefon vs.)

22.Ödemelerin kanun ve yönetmelikler doğrultusunda yapılmasına dikkat etmek, gereksiz ve hatalı ödeme yapılmamasına özen göstermek,

23.Görevleri ile ilgili faaliyetleri hakkında üstüne bilgi vermek, sorunları rapor etmek ve sistemin daha sağlıklı işleyebilmesi için görevleri ile ilgili üstlerine önerilerde bulunmak ve Müdürünün verdiği diğer görevleri yerine getirmek,














4.Satın alma talep formlarını hazırlamak, mevcut ödenek durumlarını dikkate alarak takip etmek